مد و فشن

چگونه لباس بخریم ؟

خرید لباس زنانه یکسری دانش و اطلاعاتی نیاز دارد که ما در این نوشتار قصد داریم آنها را به شما بگوییم :

خرید با توجه به سایز بدن :
وقتی قصد خرید لباس زنانه دارید ، بهترین کار این است که به سایز خودتان وفادار بمانید. بعضی از خانم هایی  که اضافه وزن دارند، فکر می کنند اگر لباس های گشاد بپوشند، اضافه وزنشان پنهان می شود. این قاعده تنها در صورتی درست میباشد  که لباس یک سایز بزرگتر باشد یا تنها در بعضی بخش ها، مثل روی شکم، پارچه ای آزاد داشته باشد. بنابراین موقع خرید پوشاک، سراغ سایزهای خیلی بزرگ نروید.
قدم برداشتن برای خرید شلوار
بعضی از خانم ها فکر می کنند شلوار خیلی به چشم نمی آید و همین که مانتو یا شومیز آن ها متفاوت باشد، کافی است. این طرز تفکر اشتباه است. درست است که یک شلوار جین زنانه ممکن است به خیلی از لباس های شما بیاید، اما نباید داشتن شلوار کتان یا شلوار پارچه ای را فراموش کنید. چند دست شلوار با رنگ های مختلف طوری که به بیشتر لباس ها و مانتوهای شما بیایند کار را برای ست کردن لباس آسان می کند. اگر دنبال ایده می گردید، در سایت فروش آنلاین زرمین ما برای شما پیشنهاد هایی رو آماده کردیم و شما میتوانید تیپ و استایل های مختلف رو با هم مقایسه کنید. اگر بالاتنه تان چاق است سراغ لگینگ نروید و اگر قدتان کوتاه است از شلوار دم پا گشاد استفاده نکنید.
 اهمیت رنگ های شاد در انتخاب و خرید مانتو
در زمان انتخاب خرید مانتو ، حتما رنگ های شاد را هم امتحان کنید. خیلی از خانم های ایرانی عادت کرده اند مانتوهای با رنگ های تیره را خریداری کنند که در نهایت باعث می شود، روحیه شان خسته و طراوت شان کم به نظر برسد . هنگامی که برای خرید حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه مانتو و یا سایت  سرمیزنید دست بگذارید روی رنگ های پر انرژی و شاد. مطمئن باشید تاثیر این رنگ های شاد کمتر از لوازم آرایش نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *