مد و فشن

بهترین مدل های لباس مجلسی برای خانم های مشکل پسند

عکس تزیینی

بهترین مدل های لباس مجلسی برای خانم های مشکل پسند

عکس تزیینی

عکس تزیینی

بدون شک برای شما نیز همچون اغلب قریب به اتفاق خانم ها پیش آمده است که به یک مجلس شیک و جذاب دعوت شده باشید اما لباس مجلسی مناسبی برای پوشیدن و درخشش در آن نداشته باشید. اگر در انتخاب لباس مجلسی حساسیت خاصی داشته و مشکل پسند هستید نگران نباشید ما در این مقاله با ذکر برخی نکات مهم به شما کمک می کنیم تا در کمترین زمان ممکن بهترین و جذاب ترین لباس مجلسی را انتخاب کنید.

لباس مجلسی خاص بهترین انتخاب می تواند باشد

همه ما با شنیدن عبارت لباس مجلسی، لباسی را در ذهن خود تصور می کنیم که همچون لباس های مجلسی معمول موجود در بازار بلند و دوخته شده از پارچه ای براق باشد؛ در حالی که به جای این پیراهن ها می توانید با انتخاب لباس های خاص تر همچون یک شومیز زیبای مجلسی و یک شلوار پارچه ای شیک، زیباتر و جذابتر به نظر برسید.

 

عکس تزیینی

عکس تزیینی

لباس مجلسی خاص بهترین انتخاب می تواند باشد

علاوه بر این در نظر داشته باشید که لباس های مجلسی کوتاه تر جذابیت بیشتری نسبت به لباس های بلندتر دارند و استایل جدید و زیبایی به شما می بخشند. البته در مورد داشتن ظاهری جذاب در یک مجلس علاوه بر لباس بایستی به پوشیدن کفش مناسب و اکسسوری های متناسب با رنگ لباس های خود نیز دقت نمایید.

کت و شلوار پارچه ای زنانه یعنی یک استایل خاص و زیبا

اگر تا به حال در تمام مجالس با لباس های مجلسی معمول و پیراهن های بلند ظاهر می شده اید با پوشیدن کت و شلوار پارچه ای زنانه می توانید دوستان و فامیل های خود را سورپرایز و استایل متفاوت و زیبایی از خود را به نمایش بگذارید. این استایل حتی می تواند تصورات ذهنی افراد از شخصیت شما را نیز زیر و رو کند.

البته استفاده از شومیز یا کت و شلوار پارچه ای طرح دار یا رنگ روشن برای خانم های دارای اضافه وزن توصیه نمی شود و آنها بهتر است از رنگ های تیره یا خنثی در این مورد استفاده نمایند تا جذابیت بیشتری داشته باشند. علاوه بر میهمانان حتی عروس خانم هایی که قرار است عقد محضری داشته باشند نیز می توانند با پوشیدن کت و شلوار پارچه ای به رنگ صورتی، سفید یا نباتی در عین سادگی پوششی جذاب نیز داشته باشند.

جهت خرید آنلاین انواع شلوار پارچه ای و شومیزهای مجلسی شیک، با قیمت مناسب و کیفیت عالی می توانید از محصولات ما در مجموعه زرمین گالری دیدن نموده و متناسب با سلیقه خود بهترین لباس مجلسی را برای داشتن استایلی خاص انتخاب نمایید.

خرید شومیز مجلسی یعنی با یک تیر چند نشان زدن!

عکس تزیینی

عکس تزیینی

 

خرید شومیز مجلسی یعنی با یک تیر چند نشان زدن!

در مواقعی که وقت کافی برای انتخاب و خرید لباس مجلسی ندارید و از طرفی نمی خواهید هزینه زیادی برای خرید آن صرف کنید خرید شومیز مجلسی می تواند مصداق بارز با یک تیر چند نشان زدن باشد. چرا که شومیزهای زنانه این ویژگی را دارند که با هر دامن یا شلواری ست می شوند و می توانند ترکیب بسیار زیبا، ساده و شیکی را برای شما رقم بزنند.

راحتی و در عین حال آراستگی شما با پوشیدن یک شومیز مجلسی زیبا، وصف ناپذیر خواهد بود. علاوه بر این استفاده از اکسسوری های مناسب نیز می تواند استایل شما را خاص تر نیز نمایان کند. به عنوان مثال اگر خانم خاص پسندی هستید می توانید همراه با شومیز و دامن مجلسی خود از یک کلاه انگلیسی نیز استفاده و استایل خود را به یک استایل زیبا و جدید تبدیل کنید. ترکیب شومیز با شلوار پارچه ای نیز استایل خاص و متفاوت و در عین حال جذاب دیگری است که می توانید برای شرکت در مراسم هایی همچون جشن تولدها داشته باشید.

سبک خود را تغییر دهید تا جذابیت بیشتری داشته باشید

شما نباید از ایجاد تغییرات در سبک انتخاب و استفاده از لباس خود بترسید! اگر تا به حال در مجالس با پیراهن های بلند یا با لباس هایی براق ظاهر می شده اید دلیلی ندارد که همین رویه را در پیش گرفته و به دنبال ایجاد تغییر نباشید. جسورانه انتخاب کنید،ترکیب زیبایی بسازید و با اعتماد به نفس تمام در مجالس حضور یابید. در این صورت خواهید دید که جذابیت چندین برابری برای تمام حاضران آن مجلس و مهمانی خواهید داشت. شومیز های ساده و شیک را خریداری و با انواع دامن و شلوار پارچه ای ست کنید و آنچه را که تا به حال تجربه نکرده بودید امتحان نمایید.

جهت خرید آنلاین انواع شومیز با طرح ها و رنگ های مختلف از محصولات گالری ما در مجموعه زرمین گالری دیدن نمایید و در سریع ترین زمان ممکن استایل مجلسی دلخواه خود را داشته باشید.

نکاتی در مورد خرید و استفاده از انواع لباس مجلسی

در مورد استفاده از لباس مجلسی، پوشیدن کفش پاشنه بلند را فراموش نکنید مگر در شرایطی که مجبور به انجام این کار شوید. هم کفش های جلوباز و هم کفش های جلو بسته برای این منظور مناسب هستند.

سایزتان را درست انتخاب کنید. نه تنها در مورد لباس مجلسی بلکه در مورد انواع لباس از جمله مانتو، شلوار یا حتی لباس و تیشرت های داخل خانه نیز انتخاب سایز مناسب می تواند بر زیبایی و جذابیت لباس بیافزاید. لباس های با سایز بزرگتر یا کوچکتر از سایز شما ظاهر خوبی نداشته و از طرفی شخصیت شما را فردی بد سلیقه یا شلخته نشان می دهند.

شومیز آستین بلند بخرم یا آستین کوتاه؟

عکس تزیینی

عکس تزیینی

 

شومیز آستین بلند بخرم یا آستین کوتاه؟

انتخاب شومیز آستین بلند یا آستین کوتاه به خوش فرمی و جذابیت بازوهای شما بستگی دارد. در صورتی که بازوهای جذاب و خوش فرم و رنگ پوست زیبایی دارید می توانید با خرید یک شومیز آستین کوتاه زیبایی و جذابیت بازوهای خود را بیشتر به رخ بکشید. اما اگر فرم بازوهایتان ناخوشایند یا لاغر است با انتخاب یک شومیز آستین بلند می توانید در عین پوشاندن عیب خود جذابیت بیشتری به دستان تان نیز ببخشید.

در نهایت می توان گفت در مورد انتخاب و خرید لباس مجلسی فقط لباسی را بخرید که سوای از قیمت، جنس پارچه، رنگ پارچه، مد روز بودن یا نبودن، سن و سال، حرف مردم و … شما را به بهترین شکل ممکن نشان دهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *